zondag 29 juli 2012

ik wil jou gewoon niet kwijt

Schatje
Je bent alles voor mij 
Ik wil er samen uit komen
Met jou wil ik verder 
Wil over jou en mij blijven dromen


Maar zoals het er nu naar uit ziet 
Jij weet niet meer wat jij wil
Ik wil weer zo gelukkig zijn
Maar ik ben al dagen stil


Zeg me wat je wil
En je kan het allemaal krijgen van mij
Een ding weet ik zeker 
Er is geen ik zonder jou aan mijn zij


Ik wil je vaker zien
Vaker bij mijn schatje zijn
Wat je ook beslist
Ik kan niet zonder jou zijn


En ik zie jou nu niet vaak
En ik mis jou als een gek
Maar vergeet niet 
Je hebt in mijn hart de aller grootste plek


Ik was niks geweest
Als ik jou niet had leren kennen
Het is zo`n fijn gevoel bij jou
Het was wel even wennen 


Want schatje, 
Niemand heeft dit mij ooit gegeven
Ik wil nog zoveel mooie dingen 
Alleen met jou beleven


Ik kan echt niet meer zonder jou
Je bent mijn ware 
Het liefste wilde ik 
Dat we voor eeuwig samen waren


Ik wil geen gezijk meer 
Geen gezijk om niets
Want het enige wat ik daar mee bereik
Is dat ik jou mischien verlies


En ik wil je gewoon nooit meer kwijt 
Je bent zowat heel mijn leven
Ik wil aan jou voor altijd 
Al mijn liefde blijven geven


Jij bent echt de ware voor mij schat 
Dat moet je echt onthouden
Voor dat ik jou leerde kennen 
Kon ik niemand vertrouwen


werd gebruikt 
Liefde was niet eerlijk en oprecht
Dingen gingen niet zoals het hoort
Doet dit dan helemaal niks met je als ik dit zeg 


Jij laat mij merken 
Wat echte liefde hoort te zijn
Schatje luister
Ik wil mijn hele leven bij jou zijn


Jij en ik 
Samen tot het einde
Mijn aller grootste liefde van mijn leven
Ik wil vooraltijd bij jou blijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten